torsdag 12. mai 2016

Osloanorakk i rosa

Siden de to små jeg kjenner er gutter blir det mest guttestrikk her hjemme. Det var derfor ekstra gøy når en snill dame spurte meg om jeg ville strikke en Osloanorakk til dattera hennes.


Fargene hun valgte var 3720 mellomrosa og 4311 grå/lilla i garnet Nepal. Nepal er så utrolig godt garn og disse anorakkene blir utrolig gode i dette garnet. Jeg likte fargekombinasjonene veldig godt og herlig å endelig kunne få strikke noe i rosa.



Liker veldig godt at de søte rosaknappene jeg hadde i mitt lille knappelager passet perfekt til denne anorakken.


Osloanorakkene er utrolig kjekke å strikke og ikke tar det lang tid heller. De ser ikke minst veldig bra ut på de små. Jeg passet på å ta mange bilder denne gangen og vil derfor vise dere noen av de. Jeg ble veldig fornøyd med den lille anorakken som ble strikka i str. 1-2 år.





2 kommentarer:

  1. Denne likte jeg veldig godt :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin:) Osloanorakkene er så søte♡ Skal snart strikke flere jeg også;)

    Ønsker deg en fortsatt god torsdag Nora:)

    SvarSlett