mandag 7. mars 2016

Lenge siden sist

Nå er det alt for lenge siden jeg har blogget, men noen ganger må man ta et pust i bakken og slappe litt av. Siden forrige gang har det skjedd mye rart.

Jeg har blant annet åpnet en butikk på Epla.no! Bare klikk deg inn på DENNE linken for å gå til butikken min. Navnet er det samme som denne bloggen. Jeg vil legge ut mange av produktene jeg strikker for salg der så ser du noe fint her og jeg ikke har kommentert at den er strikket til en spesiell ligger den mest sannsynlig på Epla for salg.



Det planlegges også en butikk som skal åpnes snart. Dette blir en nettbutikk som min svigermor og hennes samboer eier og driver. Der vil det bli salg av diverse småting. De er nå i full produksjon av såpe! De første prøvene er blitt utdelt og de er helt fantastiske! Jeg vil i tillegg selge noen av mine produkter der. Noe av det jeg vil selge er hekla lyslykter og kluter. Jeg gleder meg veldig til dette er oppe å går.

Jeg har i tillegg strikket mange nye klær og småtterier som jeg gleder meg til å vise fram.

Ha en fortsatt god kveld!

2 kommentarer:

  1. Så spennende! Lykke til med alt sammen:) Du lager mye fint:)

    SvarSlett