tirsdag 9. februar 2016

En litt mørkere Osloanorakk

Da var det på tide å vise frem min andre Osloanorakk!

Denne gangen vart det lillebroren til han som fikk den andre anorakken jeg har strikket til. Jeg brukte derimot litt lengre tid på denne enn den forrige, men den har vært ferdig i en uke, så nå var på tide å vise den frem. Da jeg strikket denne anorakken merket jeg at jeg hadde tolket oppskriften feil på den andre anorakken og fikk endret dette på denne, men personlig synes jeg de ble like fine begge to. Synes kanskje den andre vart litt finere i tillegg.


Jeg valgte litt mørkere farger til denne lille krigsguden, og jeg tror den vil passe fint til de brune øynene hans. Jeg stikket denne i Drops Nepal i fargene 0506 mørk grå og 6790 kongeblå, men fargene kommer dessverre ikke helt fram på bildene.


Denne anorakken fikk også en søt ugle som pynt! Synnes knappen gjør prikken over i'en.


Gutten som skal få denne er 3 år og en liten krigsgud! Da jeg strikket den forrige anorakken fikk jeg et spørsmål av han. "Er den til meg?" spurte han meg og pekte på anorakken jeg hadde på pinnene. Jeg forklarte han at denne var til storebror, men at han skulle få en han også. Da smilte han til meg og ga meg en stor klem! Så jeg gleder meg veldig mye til han får denne, og håper han blir glad og fornøyd!

1 kommentar:

  1. Kjempefin! Denne burde stå på strikkelisten min også, kjenner jeg..

    SvarSlett