onsdag 13. januar 2016

Lykter til kjære svigermor

Før jul starter jeg på igjen med litt hekling. Jeg heklet først en lykt til meg selv og vart ganske fornøyd. Jeg tenkte derfor at noen sånne lykter hadde min kjære svigermor blitt veldig glad for. Hun fikk derfor tre hekla lyslykter av meg til jul.


Gleden var stor når hun tok de i bruk med engang. Ikke nok med at hun likte fargene, men de passet veldig fint inn hos henne også.


Mønsteret vart til etter litt tips av min mor og egen fantasi. Glassene jeg har brukt er tomme syltetøyglass. De to grå lyktene er heklet i bomullsgarn fra Søstrene Grene og den i burgunder er Østlandsgarn fra Nille, alle tre funnet i restegarnskassa til mamma.

Jeg håper jeg får hekla litt mer fremover for dette var gøy.

1 kommentar:

  1. Så artig at hun tok dem i bruk med en gang :) De ble ordentlig fine :-)

    SvarSlett