lørdag 2. januar 2016

Litt nytt, men veldig likt

Min lille blogg ullsvingen.blogg.no er nå blitt til ullsvingen.blogspot.com! Min kjære mamma tipset meg om at format og lignende er litt mer valgfritt her og dette måtte jeg teste ut og liker det!

Til deg som aldri har besøkt bloggen min før, velkommen!

Jeg blogger om min store hobby, strikking. Dette er noe jeg driver med ved den minste lille mulighet og elsker det. Ingenting er bedre enn å sitte under et deilig varmt pledd med strikkepinnene i hendene. I tillegg til strikking driver jeg også med noe hekling, noe jeg ønsker å bli bedre på, og baking.

Jeg vil publisere de fleste innleggene om ting jeg har strikket og håper du vil bli inspirert av mine prosjekter. Jeg håper du vil følge meg i veien på å forbedre meg innenfor håndarbeid!

Jeg strikker også på bestilling så ser du noe du liker så ta kontakt.

Ha en fortsatt god dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar